Condicions Particulars Auxiliar d’Infermeria
CONDICIONS PARTICULARS
CURS D’AUXILIAR D’INFERMERIA
Les presents condicions regulen i són aplicables a totes les matriculacions / vendes realitzades des www.topaula.cat
per al curs d’AUXILIAR D’INFERMERIA
La realització de qualsevol matricula suposa que vostè ha llegit i acceptat les presents condicions particulars i les condicions generals de venda. Si ho desitja pot imprimir una còpia de el present document, per tal de facilitar futures referències així com el seu coneixement.
L’alumne / a matriculat / a és coneixedor / a de tota la informació detallada de el curs (extensió, contingut, durada de el curs, inici, prestacions pedagògiques, relació de material i pràctiques, preu, forma de pagament, diploma, sortides professionals, coneixements previs necessaris i altres circumstàncies referents a la mateixa) o bé per via www.topaula.cat o per un assessor / a de formació.
L’alumne té la preparació necessària per aconseguir els estudis contractats.
El curs comercialitzat a www.topaula.cat d’AUXILIAR D’INFERMERIA posseeix una fitxa detallada en la qual s’inclou la descripció de el curs, informació general, objectius, temari, sortides professionals, durada màxima de el curs, diploma, pràctiques. Les característiques dels cursos exposats es realitzen en base a la informació proporcionada per www.topaula.cat
En el moment en què el / la alumne / a faci efectiu l’import de la matrícula o l’import total de el curs, TOP aul@, compromet una plaça en el seu Campus Virtual a favor de l’alumne / a. L’alumne / a rebrà al domicili indicat part de l’material didàctic en un termini màxim de 10 dies. El material didàctic i el lliurament dels Kits de pràctiques de regal es lliuraran conforme vagi avançant el curs necessitant-per impartir la formació i que l’alumne / a estigui a l’corrent de pagaments, és a dir, que en aquest moment no hi hagi cap impagament de les quotes si n’hi ha. Les despeses d’enviament de material didàctic aniran a compte de TOP aul@ sempre que sigui dins del territori Espanyol, disposant una tarifa especial per a enviaments a altres països la qual serà informada prèvia reserva de el servei.
TOP aul@ posa a disposició de l’alumne / a un quadre de tutors especialitzats en la matèria de el curs matriculat per al servei de tutories.
En tots els casos el servei de tutories de la branca sanitària està inclòs en l’import total de el curs.
L’alumne / a es podrà posar en contacte amb el departament de tutories de la branca sanitària per via mail, xat dins el campus, grup de Facebook del seu curs, telèfon directe i / o videoconferència amb els seus tutors / es.
CLAUS D’USUARI I CONTRASENYA
TOP aul@ es compromet a facilitar-li les claus d’usuari i contrasenya en el curs entre les 24 i 48 hores laborals següents a la confirmació de l’pagament de la matrícula per l’entitat bancària
Formes de pagament
L’alumne / a acceptant les condicions particulars és coneixedor de totes les variables possibles de la forma de pagament de l’formulari de matriculació de el curs d’AUXILIAR D’INFERMERIA, escollint una forma de pagament dins de l’esmentat formulari.
En el cas de pagament fraccionat, l’impagament d’algun venciment implica el pagament d’immediat en compte + 10 € de despeses.
L’Alumne / a i / o comprador / a podrà sol·licitar factura de el curs adquirit a través del web o directament a administracion@topaula.com i TOP aul@ l’enviarà al compte que ens va facilitar, sense tenir validesa com a factura la confirmació de la comanda i / o el comprovant de pagament o justificant de transferència.
DIPLOMA AUXILIAR D’INFERMERIA
Tots els Diplomes / Certificats són propis de TOP aul@, i no tenen validesa acadèmica (no convalidable amb estudis acadèmics, però si amb validesa professional (adquirir coneixements professionals).
Després que l’alumne / a hagi assolit el nivell requerit pel centre se li mana el DIPLOMA I CERTIFICAT DE CONTINGUTS en format PDF perquè li alumne / a pugui guardar i / o imprimir.
Per poder rebre el DIPLOMA D’AUXILIAR D’INFERMERIA, l’alumne / a ha d’estar a l’corrent de pagaments, és a dir, que en aquest moment no hi hagi cap impagament de les quotes si n’hi ha i que s’hagi cobert l’import de la formació que cobreix dit Diploma.
Qualsevol canvi de domicili, telèfon, correu electrònic o altre mitjà de comunicació entre el centre i l’alumne diferent a el que consta a la inscripció de l’alumne / a, haurà de ser comunicat a administracion@topaula.com a fi de tenir a el dia la informació de l’alumne / a.
DURADA DEL CURS
L’alumne / a podrà gaudir del seu curs fins a 1 any des de la data de matriculació.
PRÀCTIQUES EN CENTRES SOCIOSANITARIS
TOP aul@ estableix en el seu sistema formatiu un període de pràctiques voluntàries en Centres Sociosanitaris. L’alumne / a declara estar informat de totes característiques d’aquestes pràctiques.
L’alumne / a ha d’estar a l’corrent de pagaments, és a dir, que en aquest moment no hi hagi cap impagament de les quotes si n’hi ha i que s’hagi cobert l’import de la formació que cobreix aquestes pràctiques.
Per realitzar aquestes pràctiques voluntàries, l’alumne / a ha d’haver cursat la totalitat de la formació teòrica i pràctiques guiades pel servei de tutories de la branca sanitària i haver assolit el nivell requerit pel centre.
L’alumne ha de signar el conveni com a alumne / a en pràctiques i el document de normes de l’alumne / a en pràctiques en empreses.
La formació de el període de pràctiques serà d’un mes (80h), i es podrà ampliar si TOP aul@, l’alumne / a i l’empresa col·laboradora de pràctiques ho acorden.
La formació pràctica no conté remuneració per a l’alumne / a.
L’alumne / a podrà no acceptar realitzar la fase de formació pràctica voluntària al Centre Sociosanitari assignat, tenint dret a altres opcions, propostes per ell / a i acceptada per TOP aul@.
CONDICIONS DE DEVOLUCIÓ, REVOCACIÓ O DESISTIMENT
Per procedir a la devolució, rescissió o revocació contret entre TOP aul@ i l’alumne / a s’haurà de posar en contacte amb el servei d’atenció a l’alumne / a mitjançant telf. 902.559.243 o correu electrònic a l’adreça administracion@topaula.com
indicant el nom i cognoms de l’alumne / a, curs i el motiu de devolució o rescissió. Per a la devolució de l’import abonat de el curs en la modalitat presencial, distància o online, l’alumne disposa de 7 dies hàbils sense necessitat de justificar la decisió (segons art.44 D’Llei 7/1996 de 15 de Gener d’Ordenació de l’Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002, de 19 de desembre). Perquè la devolució sigui efectiva, l’alumne / a de formació on line no ha d’haver realitzat més de l’10% de el curs, ni haver realitzat més de 10 accessos a campus.
Per a la devolució de l’import abonat de el curs a distància, l’alumne disposa de 7 dies hàbils des de la recepció, sense necessitat de justificar la decisió i amb les úniques penalitzacions de les despeses d’enviament que genera la devolució de l’material didàctic i de les despeses bancàries en cas de transferència.
El material didàctic a retornar ha d’estar correctament embalat per a la seva devolució, amb el seu embalatge original i no es retornarà un llibre o conjunts de llibres manipulats o deteriorats per l’acció de l’alumne / a client.
El dret de revocació o rescissió s’ha de respectar amb motiu del primer lliurament, no podent ser exercit en altres lliuraments successius.
SEGURETAT I PRIVACITAT
Aquí podrà llegir la nostra declaració de privacitat
MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS DE MATRICULACIÓ
TOP aul@ es reserva el dret a modificar, en qualsevol moment, la presentació i configuració del lloc web, així com les presents condicions de matriculació / venda.
RESPONSABILITAT
La nostra major preocupació és assegurar l’exactitud i l’actualització de les informacions difoses en les web, reservant en tot moment i sense previ avís el dret a corregir o modificar el seu contingut. No obstant això, no podem garantir l’exactitud, precisió o exhaustivitat de les informacions contingudes en el web. En conseqüència, TOP aul@, no respondrà en cap cas de la utilització que els alumnes / es o usuaris puguin fer dels materials d’aquesta web o webs d’enllaç, ja siguin prohibits o permesos, en infracció dels drets de propietat intel·lectual i / o industrial de continguts del web o de tercers. Dels eventuals danys i perjudicis als alumnes / es o usuaris causats per un funcionament normal o anormal de les eines de recerca, de l’organització o la localització dels continguts i / o accés al web i, en general, dels errors o problemes que es generin en el desenvolupament o instrumentació dels elements tècnics que el web o un programa faciliti a l’usuari. Dels continguts d’aquelles pàgines a les que els usuaris puguin accedir des d’enllaços inclosos a la web, ja siguin autoritzats o no. Dels actes o omissions de tercers, amb independència que aquests tercers poguessin estar units a TOP aul@ mitjançant via contractual. De la no operativitat o problemes en l’adreça de correu electrònic facilitada pel client per a l’enviament de la confirmació de la matriculació.
TOP aul@ no serà responsable de la manca de lliurament de el curs per la manca de la disponibilitat de productes, causes de força major, cas fortuït, vagues ja siguin de la mateixa entitat, sectorials o generals o les promogudes per treballadors dels serveis de transports i / o comunicacions. TOP aul@ no respondrà pels fets anteriorment esmentats dels danys indirectes, pèrdues d’explotació, benefici o oportunitat.
LLEI APLICABLE I ARBITRATGE
Les presents Condicions de matriculació / venda es regeixen per la legislació espanyola aplicable en la matèria. Per resoldre qualsevol controvèrsia o conflicte que es derivi de les presents condicions de matriculació / venda, les parts se sotmeten a la jurisdicció dels tribunals de la ciutat de Barcelona llevat que la llei imposi un altre jurisdicció.
¡VISITA’NS!
C/ Camil Fabra, 3
C/ Concepción Arenal, 212
Barcelona
Telf: 93 368 74 06
Correo: info@topaula.com